Supportmedarbetare med lönekompetens och erfarenhet från hotell/restaurang

Hogia Hotel & Restaurant Systems AB

Hogia Hotel & Restaurant Systems marknadsför och säljer branschanpassade systemlösningar för att hjälpa företag att underlätta och effektivisera hanteringen av deras administration. Vi erbjuder branschen en helhetslösning med produkter inom såväl HR som ekonomi.

Vill du ha ett arbete som innebär daglig kundkontakt? Tycker du om att hjälpa andra och lockas av flexibla arbetsuppgifter som ger dig dagliga utmaningar? Då kanske du är vår nya kollega!

Arbetsuppgifter
Supporten är verksamhetens hjärta och den dagliga kontakten med kunderna. Det gör dig till nyckelperson som arbetar nära bolagets övriga funktioner. Som medarbetare i vårt supportteam är din huvudsakliga arbetsuppgift att vara problemlösare och besvara våra kunders frågor inom Hogias löne- och ekonomisystem. Du arbetar med telefon och e-post som arbetsredskap. I rollen kommer det att finnas inslag av konsultationer via webb även konsultuppdrag på plats hos kund kan förekomma.

Är du vår blivande kollega?
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom lön/HR, eller arbetslivserfarenhet som bedöms som likvärdig. Meriterande är om du har erfarenhet av redovisning, alternativt är öppen för att lära dig. Vi ser gärna att du har erfarenhet av hotell & restaurangbranschen, kanske arbetar du med lön på ett hotell eller en restaurang idag?

För att kunna ge våra kunder bästa tänkbara service har du lätt för att skapa förtroende, är pedagogisk samt uttrycker dig väl i svenska både i tal och skrift för kunder med olika kunskapsnivå. Du trivs bäst i en roll där din förmåga att lösa problem och ge service kommer till sin rätt. För att förstå bakomliggande processer i våra system är det också viktigt att du har en teknisk nyfikenhet. Då arbetet i många fall kan vara händelsestyrt är flexibilitet och samarbetsvilja viktiga egenskaper.

Hogia är en organisation i ständig utveckling och det är av vikt att du har lätt för att anpassa dig till förändringar och trivs i en prestigelös miljö. Vår ständiga utveckling erbjuder även många utvecklingsmöjligheter och vi ser gärna att du i framtiden är intresserad av att ta ett större ansvar. Vill du vara med på vår resa?


P.S Vi tycker om att ha roligt på jobbet och många av oss hämtar energi och inspiration från sociala aktiviteter. Vi har gemensam fredagsfrukost och stödjer flera olika sociala aktiviteter bland annat vår egen löparklubb, konstförening och kör. Utöver detta så pågår förstås även andra mer spontana aktiviteter.

Följ oss i social media för att få en inblick i vår vardag och kika gärna på filmen Hogia Rekryterar »


Om Hogia-gruppen

Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration.

Vi erbjuder allt från mindre bokföringsprogram för enmansföretaget till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor.

I Hogiagruppen finns 27 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna.

Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 625 medarbetare.

Mer information om Hogia finns på www.hogia.se.

Anställningsform
Tillsvidareanställning
Anställningens omfattning
Heltid
Tillträde
Enligt överenskommelse
Löneform
Månadslön
Sysselsättningsgrad
100%
Ort
Stenungsund
Län
Västra Götalands län
Land
Sverige
Publicerat
2017-07-13
Sista ansökningsdag
2017-08-16
Kontakt
Mimmi Cromberger, mimmi.cromberger@hogia.se



Var inte denna tjänst helt rätt för dig?
Skicka gärna in spontanansökan med ditt CV, så hör vi av oss om det dyker upp en tjänst som skulle passa dig!

Skicka in en spontanansökan